MAX mobiel

www.maxcapelle.nl

Mobiliteit is voor iedereen belangrijk!

Mobiel zijn is belangrijk voor iedereen, maar niet vanzelfsprekend. Zeker niet als u slecht ter been of mindervalide bent en u niet zelfstandig kunt reizen.

Daarom is er de MAX Mobiel!

MAX Mobiel is een elektrisch aangedreven twee persoonsvoertuig voor mensen die hulp nodig hebben bij het reizen en geen eigen vervoers middel hebben. Met de MAX Mobiel kunt u korte ritjes maken. Bijvoorbeeld een bezoekje aan een winkel, famillie of iemand in het ziekenhuis.

Wie bestuurt de MAX Mobiel?

De MAX Mobiel wordt bestuurd door goed opgeleide vrijwilligers die u graag komen ophalen. De MAX Mobiel is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag. De vrijwilligers helpen u bij het in en uitstappen en in de kofferbak is er ruimte voor een inklapbare rolstoel een rollator of voor uw boodschapjes.